موارد مهم و تاثیرگذار در بهبود رتبه سایت
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت 1- تیتر وب سایت

حتی در صورتیکه نخواهیم بهینه سازی و گوگل را در حیث بگیریم، تیتر تارنما شما نام و نشان آنلاین شما میباشد به این ترتیب می بایست در تعیین آن توجه فرمایید. تیتر تارنما بایستی با محتوای مطالب شما هم خوانی داشته باشد. بهتراست که واژه و کلمه کلیدی اصلی خویش را در تیتر وب سایت خویش به عمل ببرید.
سوال: در‌حالتی که اسم وب سایت شما یک مارک باشد. به چه شکل بایستی تیتر تارنما خویش را گزینش فرمایید. به عنوان مثال مارک لیندا Lynda که یک وبسایت آموزشی میباشد. قابلیت و امکان رعایت هیچکدام از مورد ها بیان شده بالا در تیتر تارنما خویش را نداشته میباشد. تیتر این وبسایت صرفا و تنها میتواند یک کلمه و واژه باشد و آن واژه هم Lynda میباشد در‌این‌صورت چه‌طور می بایست از تیتر تارنما خویش برای معلوم کردن مسئله تارنما که یک وبسایت آموزشی میباشد استعمال شود. جواب معمولی میباشد برای حل این نقص‌ متا توضیحات به صفحه های اینترنت بیشتر شده‌است.

2- متا توضیحات
درین بخش شما می‌توانید با ذهنی آسان در رابطه قضیه وب سایت خویش توضیحاتی ارائه بدهید. این توضیحات بایستی کوتاه باشد و نهایتاً در یک یا این که دو جمله کوتاه نوشته شوند. متا توضیحات وب سایت می بایست به گونه ای نگاشته شود که مخاطبان تارنما را به کلیک روی لینک و پیوند وب سایت جذب نماید. متا توضیحات در کمپین های شبکه‌های‌اجتماعی گزینه به کارگیری قرار میگیرد و ضمنا گوگل ممکن میباشد که‌این متن را در برگه نتیجه ها کاوش به اکران بگذارد. براین اساس کارایی فرمائید که با متن خویش استفاده کننده را به قرائت محتوای ورقه ترغیب فرمائید.

3- تیتر کاغذ
راز تیترهای یک ورقه به وسیله تگهای H1-H6 معلوم می‌گردد. تگ H1 معمولاً تیتر برگه میباشد. در Html5 گوگل در حالتی که که تگ H1 در درون تگهای Aside، Article، section نباشد آن را تیتر برگه در حیث میگیرد. در غیر این رخ این تگ تیتر اصلی به عبارتی بخش در حیث گرفته می‌گردد. بدین ترتیب هنگام ساخت سایت با Html5 بدین زمینه توجه فرمائید. میتوانید از تگ div بعنوان کانتینر تیتر اصلی ورقه استعمال نمائید.
گوگل بایستی مطمئن شود که ما قصد فریب یوزرها را نداریم براین اساس عملکرد میکند با تلاوت محتوای ما مطمئن شود که محتوای ما با واژه کلیدی اصلی برگه در رابطه میباشد. گوگل پس از قرائت توضیحات وب سایت به سراغ سرتیترهای تارنما می رود و به ترتیب اهمیت، آنان را آیتم باز نگری قرار می‌دهد. به این ترتیب رابطه دربین تیتر ورقه و کلمه و واژه کلیدی اصلی یک ضرورت میباشد. البته می اقتدار تیتر برگه را برای گوگل سئو هم کرد تا بتوان درجه بهتری در گوگل بدست آورد. برای این فعالیت می اقتدار کلمه و واژه کلیدی کاغذ را در تیتر ورقه استفاده نمود. با اعتنا به اینکه تیتر وب سایت ممکن میباشد اسم مارک شما باشد، که هیچ ارتباطی با محتوای وب سایت شما ندارد تیتر صفحه های قادر است به گوگل برای ادراک محتوای وب سایت یاری دهد. نمونه در وبسایت Lynda که یک وب سایت آموزشی میباشد تیتر ورقه ای که در رابطه به یادگرفتن فتوشاپ میباشد را \"یادگرفتن روتوش ماهر با فتوشاپ\" قرار داده که به وضوح محتوای برگه را به اطلاع گوگل میرساند.

4- راز تیترها
تگ های h2-h4 بیش تر از تگ های دیگر برای ایجاد سرتیترها در وب سایت به فعالیت می‌روند. اهمیت به کار گیری سرتیترها در‌این میباشد که گوگل خیر فقط برای شعور محتوای وبسایت بلکه برای شعور ساختار ورقه به آن‌ها مراجعه می‌نماید. براین اساس هنگام به کارگیری از آن‌ها ساختار وبسایت را در حیث داشته باشید. نمونه: برگه ای با تیتر روتوش ماهر فتوشاپ داریم که در آن این موضوعات یادگرفتن داده شده‌است. روتوش رخ، روتوش خرقه، روتوش دور‌نما، این عنوان ها در تارنما با تگ h2 درج میگردند. درحال حاضر تیتر \"روتوش فیس\" خویش دارنده یک‌سری تحت تیتر به نامهای \"روتوش لکهای فیس، رنگی کردن دیده، تغییر تحول رنگ لبها و...\" این عنواین با تگ H3 در وبسایت قرار خواهند گرفت و در‌حالتی که این عنا وین هم پایین عنوانی داشته باشند. مثالا \"روتوش لک چهره\" ذیل عنوانی به اسم \"تفاوت ابزار Healing و Spot Healing در روتوش چهره\" داشته باشد این تحت تیتر با تگ H4 درج خواهد شد. بدین ترتیب گوگل می‌توانند متوجه شود که رابطه این عنا وین باهم به چه رخ میباشد.

5- سئو ساختار URL
تعداد سایتهایی که URL های با صرفه گردیده ندارد به قدری میباشد که گوگل اهمیت سئو URL را کاهش داده میباشد. تا سایتهایی که محتوایی مطلوب برای یوزرها دارا هستند البته URL با صرفه گردیده ای برای مخاطبان خویش ندارند بتوانند در جايگاه های خویش بمانند. البته این نکته برای شما قادر است کلید پیروز شدن در رقابت seo باشد. بدین مفهوم که در صورتی‌که وب سایت شما از دید کیفیت محتوا با تارنما حریف برابر باشد. باصرفه بودن URL در معنای بردن شما از حریف خواهد بود. البته seo URL به چه شکل انجام می‌گردد.
نخستین : از به کاربردن عبارتهای بی مضمون‌ در URL اجتناب نمایید. نمونه عبارت P1010
دوم : چنانچه اپلیکیشن مدیر محتوا برای شما URL را تولید میکند از کمپانی ساخت سایت بخواهید که‌این فعالیت را در کادری قابل روئیت و بازنویسی برای شما انجام دهد. که بتوانید در فیس مشاهده خلل آن را بازنویسی نمائید.
سوم: از واژه کلیدی در URL صفحه های به کار گیری فرمایید.
چهارم: برای یک برگه یک‌سری نشانی متفاوت نداشته باشید. نمونه :
/article/nokia-move-to-android.aspx
/news/nokia-move-to-android.aspx

6- نقشه تارنما و فولدر Robots.txt
گوگل برای یافتن صفحه ها نو ساخت گردیده و صفحه های دستکاری گردیده به نقشه وب سایت نیاز داراست.
فولدر Robots.txt برای خودداری از ایندکس شدن صفحاتی که برای یوزرها گوگل دیدنی نیستند ضروری میباشد.
این دو اهمیت خویش را تا لحظه ای که بهینه سازی تارنما مبتلا اشتباهات عدیده نشده باشد نشان نمی دهند. اشخاص متعددی به ما مراجعه کرده اند که خویش سایتشان را تولید و بهینه سازی کرده و قدرتمند به شعور ایرادات بهینه سازی وب سایت خویش نبودند و پس از باز بینی معین شد که عدم اعتنا در تولید فایلهای نقشه وب سایت و Robots.txt به وسیله آن‌ها، منجر گردیده که صدمات متعددی به بهینه سازی تارنما خویش وارد نمایند.





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: